Top Ad unit 728 × 90

Survivor: Η αγωνία του Εσκενάζυ για την κόρη του

Αγωνιά για την κόρη του ο Αλμπέρτο Εσκενάζυ, η οποία συμμετέχει στο Survivor και δεν ξεκολλάει τα μάτια του από την τηλεόραση.
Η κόρη του Σάρα αγωνίζεται σκληρά με την ομάδα των «Μαχητών» στον μακρινό Άγιο Δομίνικο και δηλώνει ότι αγωνιά για εκείνη: «Ανησυχώ για το παιδί μου, επειδή δεν τρώει».
Μιλώντας στην «Espresso» ο πρωταγωνιστής δεν κρύβει την ανησυχία που νιώθει για τη μοναχοκόρη του: «Τις ημέρες που η ομάδα της δεν έχει προμήθειες και η Σάρα με τους συμπαίκτες της πεινάνε, ε, όσο να 'ναι ανησυχούμε με τη μητέρα της. Πατέρας είμαι και πρόκειται για το παιδί μου. Από την άλλη μεριά, είναι απλά ένα παιχνίδι και η Σάρα βρίσκεται εκεί για την εμπειρία! Δεν έχω να κάνω κανένα άλλο σχόλιο, παρά μόνο ότι χαίρομαι που είναι μια πραγματική μαχήτρια, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν σαν ομάδα».
Είναι η μόνη γυναίκα στο team των «Μαχητών» που δεν έχει ψηφιστεί ως προτεινόμενη προς αποχώρηση, καθώς αποτελεί «γερό» χαρτί και το γνωρίζουν όλοι πολύ καλά. «Αντιμετωπίζει με πολλή ανθρωπιά και δίκαιη σκέψη τους συμπαίκτες της. Αυτή άλλωστε είναι και η φιλοσοφία της ζωής της που μάλλον κληρονόμησε από μένα. Κι ως αθλήτρια είναι λάτρης του ευ αγωνίζεσθαι».  «Της έχω απόλυτη εμπιστοσύνη και οι αποφάσεις για τη ζωή της είναι σεβαστές και από μένα και τη μαμά της» τονίζει ο ηθοποιός.
Survivor: Η αγωνία του Εσκενάζυ για την κόρη του Reviewed by Team on 11:55 π.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Ενημέρωση Ψυχαγωγία... Καφεδακι! © 2014 - 2015
Powered by JonjonLive

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.