Top Ad unit 728 × 90

Το 27χρονο μοντέλο που δέχθηκε οξύ δείχνει για πρώτη φορά το πρόσωπο της


Για τον εφιάλτη που έζησε όταν ο άνθρωπος που αγάπησε της επιτέθηκε με οξύ μίλησε, πρώτη φορά, γνωστό μοντέλο, αποκαλύπτοντας παράλληλα το πρόσωπό της μετά το περιστατικό.
Ήταν στις αρχές Ιανουαρίου όταν η 27χρονη καλλονή Gessica Notaro, φιναλίστ των ιταλικών καλλιστείων, έγινε θέμα στα μέσα ενημέρωσης ανά τον κόσμο επειδή δέχθηκε επίθεση από τον πρώην σύντροφό της, τον 29χρονο Jorge Edson Tavares, στο θαλάσσιο πάρκο στο οποίο εργαζόταν. Η Gessica του είχε ζητήσει να χωρίσουν μετά από δύο χρόνια σχέσης, όμως, εκείνος δεν σεβάστηκε την απόφασή της και έφτασε στο σημείο να της επιτεθεί παρά το ότι η ίδια είχε καταγγείλει στην αστυνομία ότι την ενοχλούσε.


Καλεσμένη σε τηλεοπτική εκπομπή, η Gessica εμφανίστηκε καλυμμένη με ένα μαντήλι και παρά το ότι ο παρουσιαστής, Maurizio Costanzo, της επεσήμανε ότι δεν χρειάζεται να το βγάλει, εκείνη, δίνοντας μαθήματα θάρρους, αποκάλυψε το πρόσωπό της.
«Θέλω να δείτε τι μου έκανε. Αυτό δεν είναι αγάπη», είπε η 27χρονη και έβγαλε το μαντήλι, στην πρώτη της δημόσια εμφάνιση  μετά από δύο μήνες νοσηλείας και, περιγράφοντας την εφιαλτική στιγμή, ανέφερε: «καθώς το οξύ μου έτρωγε το πρόσωπο, ήμουν γονατιστή και προσευχόμουν στο Θεό. Έλεγα “πάρε μου την ομορφιά αλλά τουλάχιστον άφησέ μου την όραση”… Το πρόσωπό μου ήταν το μισό καφέ από τα εγκαύματα και το άλλο μισό πράσινο. Έπαθα σοκ, αλλά μετά εστίασα στα μάτια μου- λένε πως είναι ο καθρέφτης της ψυχής. Κοίταξα μες στα μάτια μου και τότε με αναγνώρισα. Θυμάμαι είπα “ok, είμαι ακόμη εγώ”».





Αφού υπεβλήθη σε αρκετές θεραπείες αποκατάστασης του δέρματός της, το οποίο έχει καεί από το οξύ, το μοντέλο θα πρέπει να περιμένει ένα χρόνο αν αποφασίσει να κάνει πλαστική ώστε να επανορθώσει την βλάβη που έχει υποστεί το πρόσωπό της.
«Δεν μπορώ να ζήσω όπως πριν. Δεν μπορώ να βγω στον ήλιο και πρέπει να φορώ συνεχώς αυτή τη μάσκα. Το πρόσωπό μου πονά όλη την ώρα. Δίνω όλα μου τα χρήματα σε φάρμακα και κάθε μισή ώρα πρέπει να ρίχνω σταγόνες στα μάτια μου και να ενυδατώνω το πρόσωπό μου. Επίσης δεν μπορώ να κάνω την δουλειά που έκανα πριν γιατί απαγορεύεται να μπω στο νερό»,εξομολογήθηκε η Gessica και τόνισε ότι δεν επιθυμεί να εκδικηθεί τον δράστη, τον άνθρωπο με το οποίο κάποτε μοιράστηκε το ίδιο σπίτι, όμορφες στιγμές και συναισθήματα και πλέον είναι στην φυλακή.


«Ακόμη κι όταν γίνω καλύτερα, θα έχω πάντα ουλές μέσα μου για την υπόλοιπη ζωή μου. Πάντα θα φοβάμαι να βγω από το αυτοκίνητό μου και να πάω σπίτι μου γιατί συνεχώς θα ζω και θα ξαναζώ την ίδια σκηνή», κατέληξε.










People
http://www.trelokouneli.gr/sygklonistiko-27chrono-montelo-pou-dechthike-oxy-dichni-gia-proti-fora-prosopo-tis/
Το 27χρονο μοντέλο που δέχθηκε οξύ δείχνει για πρώτη φορά το πρόσωπο της Reviewed by Team on 1:58 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Ενημέρωση Ψυχαγωγία... Καφεδακι! © 2014 - 2015
Powered by JonjonLive

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.